KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2009. október 14., szerda

Sziasztok Kedves Látogatóim!

Biztos felfedeztétek már, hogy nemrégen feltettem egy látogató számlálót, és ezzel kapcsolatosan az az ötletem támadt, hogy mivel ilyen sokan benéztek hozzám, ezt illene is meghálálnom valamivel. Tehát az jutott eszembe, hogy minden ötezer látogató után lenne egy kis ajándék. Csak azt nem tudom, hogy mi legyen az. Gondolkodtam már rajta, és több dolog is eszembe jutott. Gondoltam arra, hogy lehet ez egy bónusz fejezet valamelyik ficemből, vagy, hogy valami meglepetés, ami hirtelen eszembe jut, és az is eszembe jutott, hogy írhatok novellát is általatok kiválasztott szereplővel, vagy szereplőkkel. Tehát a kérdés az, hogy mit gondoltok a dologról? Esetleg lenne-e valami egyéb ötletetek, amit szívesen vennétek? Örömmel várom a véleményeket és ötleteket:) Oh, és igen, még valami. Elnézést kérek, de csak most vettem észre, hogy úgy volt beállítva a "megjegyzés" menüm, hogy csak Google fiókosok tudják használni. Átállítottam úgy, hogy bárki tudjon nekem írni, hogyha szeretne. Elnézést kérek, tényleg nem vettem észre, és nem is szólt senki. Most már viszont szabad a pálya:D

Kiegészítés:

Sziasztok!


Köszönöm szépen Mindenkinek, aki eddig írt! Szóval, ha jól veszem ki, eddig mindenki ajándék novellákat szeretne, csak más-más párosításban. Szerintem azt fogom csinálni, hogy mindegyik novellát megírom, és mindig az kerül fel, amelyik a legtöbb szavazatot kapja. Mit szóltok ehhez a verzióhoz? Így szép sorban mindenki kap egy novellát. Bármilyen párosítást lehet javasolni, én az összes párt vállalom. Írhattok akár bolondos variációkat is, hogyha úgy tarja kedvetek:D Ha gondoljátok tehetek oldalra a párokról egy közvélemény kutatást, hogy úgy tudjuk követni, hogy kikről készül az aktuális novella, és így persze bárki tud szavazni is, arra, amelyiket szeretné mihamarabb olvasni.
Puszi, Drusilla

5 megjegyzés:

  1. ÁHHH!!
    Novellákat kérek szépen majd 5000-nél (és akkor naponta 1000szer belépek ;)) Méghozza ALICE-JAPSER párosításban :D:D
    thanx!!
    Köszi a lehetőséget tők tetszik ez ötlet!!

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Nekem a novella és a bónusz fejezet 1aránt tetszik, de ha novellát írsz, én Emmett- Rose párosítást szeretnék, mert abból van a legkevesebb, és ugye Ed-Bellából már nagyon sok van, írsz történetet Esme-Carlisle-t és Alice-Jaspert, úgyh már csak az Em-Rose maradt. Olyat egyébként se nagyon olvastam még.
    És grat a sztorijaidhoz (nem mintha még nem írtam vna elégszer), a favoritjaim közé tartozol!
    Pusz:
    Kisildikó

    VálaszTörlés
  3. tetszik az ötlet:)
    majd egy nap többszőr is jövök:)hogy elöbb elérjük az 5000.:)
    és szerintem is novella legyen de Rosalie és Emmet párositásban:)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Először is most elszégyellem magam, mert időtlen idők óta nem írtam neked... Másodszor pedig megragadom az alkalmat és elmondom, hogy mindkét új töridet nagyon szeretem és nagyon tetszik. Harmadszor pedig, nekem is tetszik mindkét ötlet, és ha novella akkor én azt kérem, hogy Jake/Nessie legyen. Ilyet még nem írtál ha jól emlékszem. (Jó, szerepeltek a Ha a lélek összeforrban, de saját töriük még nem volt tőled)
    Várom az első ötezrest!
    Pusssz

    VálaszTörlés
  5. Szervusz Kedves!!!

    Szerintem csodálatos ötlet,és biztos vagyok benne h. hamar kellenek majd a novellák!:D
    Jó lenne ha tényleg kiraknál egy közvélemény kutatást,mert úgy sokkal könnyebb lenne(vagy épp nem) a kiválasztás!

    Én személy szerint a párok keverésére gondoltam!:D
    Már ha "viccesre" is gondoltál.:D

    Viszont van egy újabb hosszú történet,amit majd szeretnék veled megbeszélni valahogy privátba,mert ha ide elírnám akkor lelőném a poént!:D
    azt még elárulom h. szintén a párok keveredéséről van szó,és ott nem Edward lenne a központ,hanem a mi harcos ,érzékeny vámpírunk Jasper!:D
    szerintem mindenkinek tetszik majd ,de persze én csak álmodom,de kell aki meg is valósítja őket,és szeretném ha te lennél az Kedves!:D

    Nem írtam egy pár fejezet óta,úgyhogy bocsánatot kérek,de persze elolvastam az eddigi fejezeteket is,és mint mindig, ugyanaz a véleményem!:D
    Sajnos írni nem tudok majd ,mert leköt a tanulás,és csak így este tudok feljönni,de a fejezeteket mindig lesni fogom,de kommentekre már nem biztos h. marad erőm ,úgyhogy ezért is megint csak bocsánatot kérek!:S:/

    Sok puszit és ihletet!

    VálaszTörlés