KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. október 17., vasárnap

Történet szerelemről és családról - 59. fejezet

Az első nap Párizsban




(Carlisle szemszöge)



Csodálatos napot, és éjszakát töltöttünk el a szobánkban. Most pedig itt fekszünk a feldúlt ágyban, és szerelmem a mellkasomhoz simul. Tökéletes életem van, aminél többet szinte kívánni se lehetne. Főleg, hogyha ilyen felesége van valakinek. Odaadó, gyengéd, szeretetteljes, és nem utolsó sorban ő is annyira vágyik rám, mint én rá. Legalábbis a tegnapi napból és az éjszakából ez egyértelműen kiderült. Most viszont már egy új napra virrad, úgyhogy itt lesz az ideje egy kis városnézésnek, ahogy ígértem.

- Hajnalodik – simítottam végig szerelmem hátán.

- Igen, rohan az idő – sóhajtott fel Esme. Majd még jobban a karjaim közé fúrta magát. – Mit nézzünk meg ma? Vagy inkább maradjunk itt? – harapta be az alsó ajkát, miközben rám nézett.

- Mit szólnál, hogyha minden nap megnéznénk egy-két dolgot, utána pedig elzárkóznánk a világ elől? – ajánlottam a lehetőséget.

- Ez nagyszerű gondolat – mosolyodott el. - Ma nézzük meg a csatornarendszert, amiről beszéltünk, és talán a régi munkahelyedet is megtekinthetnénk. Kíváncsi vagyok, hogy hol dolgoztál egykor.

- Rendben, akkor öltözzünk fel, és már indulhatunk is – nyomtam gyors csókot a szájára. Majd felkeltem őt is magammal húzva.

- Te jó ég – kerekedtek el Esme szemeit. – Ezt mi csináltuk? – mutatott körbe a kissé, vagy talán nagyon feldúlt szobán.

- Ami azt illeti, igen. Elég sok közünk van hozzá, sőt – mosolyodtam el büszkén.

- Ki kell takarítanom, mit fog szólni a szobalány, amikor meglátja ezt a viharverte szobát – tekerte maga köré a lepedőt, majd az először az asztalhoz sietett.

- Arra fog gondolni, hogy valakik nagyon is jól érezték itt magukat. Drágám, ha ilyen mozdulatokat teszel, akkor nem fogunk sehová sem eljutni – nyeltem egy nagyot, mikor ráhajolt az asztalra. Ezzel kiemelve a formás hátsóját.

- Nem fogom így hagyni ezt a szobát, hiszen teljesen viharvert. A ruháink cafatokban hevernek, az asztal enyhén megrepedt, az ágyfüggöny félig leszakadt, és még ki tudja, hogy milyen károkat tettünk a szobában. Nem bukhatunk le.

- Édesem, tudod, néha az emberek is elragadtatják magukat egy kicsit. Szerintem láttak már ilyet – léptem a háta mögé, és teljes testemmel hozzá simultam.

- Carlisle, ne bolondozz, nem hagyhatjuk így ezt a szobát – rázta meg a fejét makacsul.

- Nehéz eset vagy néha, kicsim – csóváltam meg a fejem.

- Ha segítesz helyreállítani a szobát, akkor este boldogan feldúlom veled a fürdőszobát is. Közös fürdőzés kettesben, egymáshoz simulva, romantikus zene… - rebegtette meg a pilláit.

- Nem játszol tisztességesen – morogtam bosszúsan.

- A nők nem is arról híresek. Szóval, mi a válaszod? Elfogadod az ajánlatom? – kérdezte komolyan.

- Még szép, egy ilyen ajánlatot soha nem hagynék ki – villantak meg a szemeim. Városnézés után egy közös fürdő, ennél jobb nem is történhetne.

- Helyes, akkor kezdhetünk is pakolni – mosolygott rám szerelmem. – Öhm… így nem fog menni – harapta be az ajkát.

- Nem is kell sietnünk – tűrtem fel a szerelmem testét takaró lepedőt. – Vannak dolgok, amiket jobb pakolás előtt megejteni, nem gondolod? – haraptam bele kedvesem vállába.

- Talán – nyögött fel kéjesen, amikor megérezte mire készülök.

- Csak talán? – emeltem meg egy kicsit a csípőjét, hogy magamévá tegyem. Annyira gyönyörű volt, és meglehetősen nehéz volt neki ellenállnom eddig is. Most viszont miért tenném? Hiszen csak mi vagyunk itt, kettesben.

- Egészen biztos, hogy igazad van – dőlt rá teljesen az asztalra a zakómat szorongatva.

Lassan mozogtam, és gyengéden. Élvezve, hogy láthatom közben szerelmem minden rezdülését, és átszellemült arcát. Néhány mozdulat után azonban felém nyújtotta a kezeit, én pedig azonnal értettem a néma kérést, és felhúztam magamhoz. Apró teste lágyan simult hozzám, és tökéletesen összeilletünk így is.

- Tele vagy meglepetéssel – fordította felém az arcát.

- Sok mindent pótolnunk kell, és rengeteg dolog van, amit még nem tapasztaltunk – hajoltam le hozzá egy csókra.

Kezemet pedig legérzékenyebb pontjához csúsztattam, hogy még jobban az őrületbe kergethessem. Tudtam, hogyha így folytatjuk, akkor soha nem jutunk ki ebből a szobából, de nem bírtam ellenállni a feleségem bájainak. Mentségemre szóljon, hogy egyáltalán nem is akartam. A kezdetben lassú mozgásunk egyre gyorsabbá, és szenvedélyesebbé vált, éreztem, ahogy átjár a forróság. Tudtam, hogy már nem bírom sokáig, de szerelmem is közel járt már a beteljesüléshez. A következő pillanatban pedig felsikoltott, és ütemesen többször is megrándult gyönyörű teste a férfiasságom körül, ami engem is eljutatott a beteljesülésig.

- Akkor is ki fogjuk takarítani a szobát – pihegett szerelmem. Én pedig felnevettem.

- Elképesztő vagy, ami a rendet illeti – csóváltam meg a fejem.

- Rend a lelke mindennek, ez örökérvényű – tekerte vissza kedvesem maga köré a lepedőt. Mire panaszosan felmorogtam. Nagyszerűen állt neki a meztelenség, és otthon ezt nem igazán tehetjük meg. – Carlisle, várost nézünk, utána pedig folytatjuk, amit abbahagytunk – sétált elém. Majd végigsimított a mellkasomon, és a kezembe nyomott egy halom szakadt ruhát. – Ha minden ruhánkat eltépjük, akkor kénytelenek leszünk vásárolni egy-két francia modellt – nézett rám szégyenlősen.

- Hm… szóval szeretnél csínos ruhákat nézni – mosolyodtam el.

- Egy is bőven elég lesz, de az itteni modellek annyira megnyerőek. Újszerűek, vadak, és színesek. Mások, mint az otthoni ruhák. Persze, hogyha neked nem tetszenek, akkor nem kell – mondta hevesen.

- Édesem, rajtad minden gyönyörűvé válik, úgyhogy csak rajta, mindent megkapsz, ami megtetszik – mondtam komolyan.

- Annyira nem fogom magam elragadtatni – rázta meg a fejét.

- Istenem, bár néha elragadtatnád magad, úgy teljesen, amennyire csak tudod – sóhajtottam fel.

- Sosem voltam egy költekező típus, és ezt te is tudod – nézett rám szégyenlősen.

- Tudom, pedig próbálkozom, hogy ez megváltozzon – kacsintottam rá. – Mindent meg akarok adni neked.

- Drágám, tőled akkor is mindent megkapnék, amire vágyom, hogyha egy apró kis lakásunk lenne összesen. A pénz nem fontos, csak az, hogy boldogok vagyunk – intett le.

- Tudom, hogy te is úgy gondolkodsz, ahogy én, de ha már megadatott a vagyon, akkor szeretném, hogyha mindent megvennél magadnak, amire csak vágysz – válaszoltam miközben végigsimítottam a gerincén. – Na gyere, kitakarítunk, és megyünk a városba – mondtam.

Majd egy szempillantás alatt összekapkodtam mindent, ami elszakadt, és eltüntettem. Azután pedig rendbe raktam az ágyon a függönyt, eközben Esme minden mást megoldott, kivéve a hajszálrepedést az asztalon, amit emberi szem biztosan nem lát, de számunkra azt jelenti, hogy ezt az asztalt kénytelenek leszünk mostantól kímélni. Miután mindennel végeztünk nagy nehezen felöltöztünk, és kiléptünk a szobából. A folyosón összetalálkoztunk a szobalánnyal, aki amint meglátott minket kilépni a lakosztályból lehunyta a tekintetét, és elvörösödött. Attól tartok, hogy fültanúja lehetett az egyik kis kitörésünknek. Egy kicsit zavarba jöttem a ténytől, hogy hallottak minket, de annyira nem izgatott fel a dolog, mintha mondjuk Edward és Rose hallotta volna. Kíváncsian pillantottam kedvesem felé, de ő a jelek szerint szerencsére semmit sem vett észre az iménti kis afférból. Jobb is, hogyha nem tud róla, így nem fogja feszélyezve érezni magát.

- Szóval, akkor irány a csatorna, és utána pedig?

- Utána elmegyünk egy kis bevásárló körútra, aztán holnap megnézhetnénk az Eiffel-tornyot – ajánlottam a programlehetőséget.

- Oh, igen, de ma még nézzük meg a volt munkahelyedet is. Tényleg kíváncsi vagyok rá – nézett rám csillogó szemekkel.

- Rendben, ahogy szeretnéd – egyeztem bele azonnal.

Annyira aranyos volt, ahogy lelkesedett a munkám iránt. A kórházba egyelőre nem mert bejönni hozzám a vérző betegek miatt, de időnként küldött be süteményt a kollégáimnak, és kávét is, hogy jobban menjen a munka. Mindenki imádta Esmét, pedig voltak olyanok is közöttük, akik még soha nem is találkoztak vele. Kivételes ez a nő, ezt már akkor tudtam, amikor először láttam. Ahogy kiléptünk a szállodából szerelmem szemei elkerekedtek. Sejtettem, hogy eddig nem figyelte a látványt, hiszen sok elfoglaltságunk volt, de tudtam, hogy ez tetszeni fog neki.

- Ez gyönyörű – mutatott a torony felé. Azután pedig alaposan körbenézett. – Merre kell mennünk? – nézett rám tanácstalanul.

- Erre – mutattam balra. Azután pedig a karomat ajánlottam kedvesemnek, aki azonnal boldogan belém karolt.

- Először elviszlek a volt munkahelyemre, és utána mutatom meg a csatornarendszert, úgy a praktikusabb, mert a csatorna kezdetétől indul egy hatalmas sétálóutca, ahol az összes francia divattervező üzletei megtalálhatóak – magyaráztam lelkesen. Fel sem tűnt régen, hogy mennyire kedveltem Párizst. Valahogy megvolt a maga hangulata. Különleges ez a város.

- Remekül hangzik a terved – bólintott rá azonnal.

Csupán néhány percbe telt, és már oda is értünk a régi munkahelyemre. Természetesen sokkal modernebb, és szebb volt, mint akkoriban, de a lényege ugyanaz maradt. Segítség volt a rászorulóknak, és remény a reményteleneknek. Fantasztikus intézmény. Esme izgatottan nézett körbe, amikor bementünk, és csodálattal figyelte a tevékenykedő embereket, a sok segítő kezet a nincstelenek mellett.

- Elnézést, de az intézmény ezen szárnya nem látogatható turisták számára, így is kevés a segítőnk, nincs időnk még arra is, hogy erre kószálókra figyeljünk. Az itt lévők nehéz helyzetben vannak, és nem illik őket megbámulni. A másik ajtón kell bemenniük, a másik oldalon, hogyha szeretnék megtekinteni az intézmény múltját – mondta egy harmincas éveiben járó férfi. Mögüle pedig egy apró kislány pislogott kifelé félve.

- Szia, kicsikém – mosolygott rá Esme. – Hol van az anyukád? – guggolt le hozzá szerelmem. Mire a kislány megrázta a fejét.

- Süket, nem érti meg, hogy miről van szó, és mivel még túl kicsi hozzá, hogy olvasson, így nem ért ő sem minket. Viszont most, kérem, távozzanak – mondta a férfi.

Én pedig már készültem felhúzni magamhoz szerelmemet, amikor hirtelen mutogatni kezdett a kislánynak valami jeleket, amire a kicsi elmosolyodott, és ő is heves mutogatásba kezdett. Elképedten néztem szerelmemet, aki néhány pillanattal később felnézett ránk.

- A kislány neve, Marie Duflo. Tegnap keveredett el az Eiffel-toronynál a szüleitől, és nem talált vissza hozzájuk. A főutcán lakik a hetvennyolcas szám alatt – mondta kedvesem határozottan.

- Köszönöm, asszonyom. Fogalmam sem volt, hogy hogyan fogom kideríteni, hogy hova valósi a kislány. Vagyis, Marie. Így viszont most azonnal haza tudjuk vinni a családjához – nézett ránk hálásan a férfi.

- Igazán nincs mit – mosolyodott el Esme is.

Marie pedig odalépett hozzá, és hálásan megölelte. Hát igen, az én feleségem. Húztam ki magam büszkén. Mindig önzetlenül segít, ahol csak tud.

- Ha gondolják, akkor itt át tudnak menni a másik épületbe – mutatott egy ajtóra a férfi.

- Igazán kedves, köszönjük – biccentettem a férfi felé.

- Én köszönöm a segítséget, és elnézést a gorombaságért, de sajnos néhány ember csak kíváncsiságból jön be ebbe a szárnyba – mondta a doktor.

- Semmi gond, megértjük – legyintett kedvesem. – Viszlát – mondta kedvesen. Majd integetett a kislánynak is, azután pedig belém karolt, és átsétáltunk a másik oldalra.

- Azt hiszem, asszonyom, hogy magácska csupa rejtély – néztem Esmére kíváncsian.

- Úgy egy éve hoztak egy kisfiút az árvaházba, aki szintén süket-néma volt, és mivel vele is ugyanúgy szerettem volna beszélgetni, így az egyik árvaházi dolgozó segített nekem, hogy megtanuljam a nyelvüket. Egyáltalán nem nehéz, hogyha egyszer ráérzel, hogy melyik jel mit jelent – magyarázta a helyzetet.

- Elképesztő vagy – öleltem magamhoz, majd gyors csókot nyomtam az ajkaira.

- Ugyan, csak szeretek segíteni az embereken, ahogy te is – sütötte le a szemeit.

- Benne van a szíved, és a lelked is minden cselekedetben, és amikor azt hiszem, hogy már nem tudsz több meglepetést okozni nekem, akkor kiderül, hogy már megint csak tévedtem – néztem rá áhítattal.

Azután pedig nem feszegettem tovább a témát, mert tudtam, hogy feleségem szerénysége nem engedi meg, hogy egyfolytában róla áradozzak, legalábbis fennhangon nem tehetem. Ettől még csodálom őt. Elképesztő szenvedéllyel vigyáz a gyerekekre az árvaházban, összetartja a családunkat, és segít Rose-nak túl lenni a vele történtek nehezén. Egyszerűen hihetetlen.

- Gyere, inkább vezess körbe engem, kérlek – mondta kissé zavarban.

- Rendben, megmutatom a régi kórtermeket, ha még megvannak, és az orvosi szállásokat is – húztam magam után. Legnagyobb megdöbbenésemre a helyzet egy cseppet sem változott. Minden ugyanott volt, ahol régen, csak modernizálták a termeket.

- Ez egyszerűen fantasztikus. Nem is gondoltam volna, hogy akkoriban ekkora helyet építettek a rászorulóknak.

- Voltak jó uralkodók is akkoriban, bár rengeteg zsarnok is élt, de szerencsére megfelelő emberek is jutottak hatalomhoz. Szerettem ezt a helyet, különleges volt, és a jelek szerint még mindig az – mosolyodtam el. Öröm volt látni, hogy több száz éven át működik egy ilyen intézmény, és még mindig üzemel.

- Carlisle? Hahó – lengette meg szerelmem előttem a kezét. – Már a tizenhetedik században jársz? – suttogta a fülembe.

- Bocsáss meg – néztem rá kérlelőn. – Egy kicsit elkalandoztak a gondolataim.

- Semmi baj, gondoltam, hogy így lesz. Szeretem látni, amikor elégedetten tekintesz vissza a múltadra – bújt hozzám. – Egyébként is ráérünk, csak a miénk még egy hét és hat nap.

- Ez így igaz – simítottam végig a hátán. – Azért menjünk tovább, mert Párizs alapos megtekintésére nem lesz elég néhány nap.

- Már indulhatunk is – mosolyodott el és elfogadta a felajánlott karomat.

Lassan sétáltunk ki az épületből megnézve mindent, amit csak lehetett. Majd miután kiértük az utcára a legközelebbi lejárathoz vezettem szerelmemet. Nem volt nehéz lemenni mivel lépcsők vezettek a csatornába. Sosem értettem, hogy miért, de itt még ez is látványosságnak számított.

- Ugye itt nem akarunk túl sok időt tölteni? – fintorodott el Esme. – Nagyon áporodott a levegő.

- Csak mert nagyon kifinomultak az érzékeid, de nem, nem kell sok időt eltöltenünk itt. Csupán meg akartam mutatni, hogy milyen szépen ki van építve ez a rész is.

- A kiépítés valóban nagyszerű, de azért ennyi elég volt belőle – motyogta Esme az orra alá.

- Jogos, ez a hely valóban nem illik hozzád – nyomtam egy puszit a homlokára. – Gyere, a bevásárló utca tetszeni fog neked. Az itteni fehérnemű kínálat is, hogy is mondjam, mutatós – célozgattam.

- Úgy gondolod? – villantak meg szerelmem szemei. – Végül is, egy ideje nem jártam fehérnemű boltban. Mi lenne, hogyha amíg én betérek egy ilyen boltba, te is nézelődnél egy kicsit?

- Rendben. Egy óra múlva itt? Annyi idő elég lesz? – kérdeztem mosolyogva.

- Igen, az tökéletes lesz – egyezett bele kedvesem. – Egy óra múlva – nyomott csókot a számra. Azután pedig kecsesen bevonult a fehérnemű boltba.

Nem mintha nem örültem volna a leendő új fehérneműknek, de más okom is volt rá, hogy egy órára magára hagyjam Esmét. Pontosabban, hogy ő hagyjon engem egyedül. Így volt egy is időm, hogy előkészítsek egy kis meglepetést a lakosztályunkban. Betértem az első virágboltba, amit találtam, és felvásároltam az összes vörös rózsát, ami csak volt, és a szállodába vitettem. A következő úti célom egy ékszerboltba vezetett, ahol egy káprázatos nyakláncot vettem kedvesemnek. Gyorsan visszavittem mindent a lakosztályunkba, ahol már ott volt a megrendelt virág is. Villámgyorsan vázákba helyeztem a virágot, és Esme párnájára tettem az ékszeres dobozt, majd visszaindultam a sétálóutcába, hogy még időben odaérhessek feleségemhez a találkánkra. Nem hagyhatom, hogy egyáltalán csak gyanakodjon a meglepetésre. A ma éjszakának tökéletesnek kell lennie.

6 megjegyzés:

  1. szia
    nagyon édesek így együtt , Esme-nek is vannak még meglepetései. Bocsi süketet írtál a siket helyett. Ezt a megjegyzést a siketek nem szeretik. bocs még egyszer, hogy okoskodtam.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Olyan aranyosak együtt ez már túlon túl tökéletes!
    Esme nyelvrendszere hasznos volt nagyon is!!És a pusztítás hatalmasat kuncogtam de Carlisle nem hagyta magát a fehérnemű bolt és a ruhák vásárlása biztosan nagyon jól sikerült ahogy az éjszaka is is az lesz!:)A múlt idézés is csodás!
    Melinda

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Gina vagyok végre, hogy Esméék is kirúgtak a hámból már nagyon rájuk fért egy kis lazítás, igazán aranyosak együtt. Most láttuk ők is tudnak rombolni ha akarnak nem csak Rasaliék: Viszont az is igaz, hogy vérbeli Emmettes romboláshoz ez sehol nincs még, ők ebben is szolidak mint mindenben. Habár ki tudja mi lesz itt ma este ilyen meglepetések hatására. Lehet, hogy Carlisének még egy asztalt is kellene venni?? Már alig várom, hogy olvassam
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  4. de jóó volt :) annyira aranyosak. Carlisle nagyon nem hagyja magát XD bár több száz évet töltött női társaság nélkül, így elnézzük neki XD. bírom ezt a rombolásos dolgot :) szegény szobalány XD. miket nem hallhatott XD.
    IMÁDTAM!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Titti!
    Nagyon örülök, hogy tetszett. Egy ideig agonizáltam rajta, hogy siketet, vagy süketet írjak, és még néhány szövegben is rákerestem, de használják mindkettőt a legtöbb helyen, azt pedig sehol nem láttam, vagy hallottam, hogy sértő lehet. Sajnálom, nem akarok senkit sem megsérteni, de erről még nem hallottam.
    Puszi

    Szia Melinda!
    Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett :) Köszönöm szépen.
    Puszi

    Szia Gina!
    Nagyon örülök, hogy tetszett :) Lesznek még szép pillanataik azt biztos. Úgyhogy lehet, hogy még asztalt is kell venni, az majd kiderül.:)
    Puszi

    Szia!
    Köszönöm szépen. Nagyon örülök, hogy tetszett a feji :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, annyira aranyosak együtt:) Folytatást... :)

    VálaszTörlés