KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2009. szeptember 13., vasárnap

Egy szerelem kezdete - 4. fejezet

4. fejezet

(Carlisle szemszöge)

- Hát rendben, akkor elmondom, amit megtudtam a gondolataiból, bár lehet, hogy jobb lenne, hogyha ő mesélné el – mondta Edward határozottan.
- Nem baj, szeretném megtudni, hogyha pedig Esme is meg akarja osztani velem, akkor boldogan meghallgatom majd tőle is – mondtam ellentmondást nem tűrve.
- Néhány hónappal a találkozásotok után férjhez ment, de nem önszántából, hanem a családja miatt, ha jól vettem ki a gondolataiból. Ezen a részen csak átfutott. A férfi nem volt éppen hűséges típus, nem foglalkozott igazán vele, és amikor mégis, akkor sem volt kifejezetten kedves – szorult ökölbe fiam keze. Nyilván olyan részhez ért, amit nem akarok tudni. – Maradjunk annyiban, hogy sikerült teherbe ejtenie Esmét. Ettől egy kis boldogság szökött újra az életébe, mert minden vágya az volt, hogy anya lehessen – bökött fejével az ajtó felé. Igen, ezt könnyedén el tudom képzelni Esméről, annyi szeretet van benne, amivel egy egész világot is meg tudna váltani. – Kisfia született, de a gyermek sajnos beteg volt, és nem élt, csak pár napig – folytatta Edward a mesélést, nekem pedig összeszorult a szívem. – Miután a baba meghalt Esme teljesen összetört. A kórház dolgozói próbáltak segíteni neki, de a férje csak azt vágta a fejéhez, hogy még arra sem képes, hogy kihordjon neki egy egészséges örököst. Teljesen összetört, és a fia elvesztését már nem bírta elviselni, úgyhogy amint nem figyeltek rá elsétált egy magas szikláig a közelben és levetette magát róla, hogy meghaljon, és ne kelljen tovább szenvednie. Ennyit sikerült megtudnom – mondta Edward szomorúan. – Szörnyű élete volt szegénynek.
- Talán mi változtathatunk rajta – mondtam elszántan. Minden erőmmel azon leszek, hogy boldoggá tegyem ezt a nőt.
- Ebben biztos vagyok – vigyorgott Edward mindentudóan.
- Most meg mi jár a fejedben? – kérdeztem kíváncsian.
- Az, ami a tiédben is. Szerintem is nagyon jó párost alkotnátok – mosolyodott el Edward. – Biztos vagyok benne, hogy boldoggá teszitek majd egymást.
- Nem akarom őt sürgetni – mondtam lesütött szemekkel. Micsoda alak vagyok. Szegény néhány nap alatt elveszítette a fiát, előtte egy szörnyeteg felesége volt, egy napja pedig vámpír. Én pedig már arról ábrándozok, hogy egy napon talán én lehetek az a férfi, aki begyógyítja minden sebét, és boldoggá teszi.
- Szerintem nincs ezzel a gondolatmenettel semmi baj – kuncogott Edward.
- Te meg minek örülsz ennyire? – kérdeztem döbbenten.
- Mondjuk úgy, hogy tetszenének a gondolatok, amiket Esmétől hallottam rólad – mosolygott megint mindentudóan, engem pedig majd szétvetett a kíváncsiság, hogy miket tudhat, amit én nem. Jó képesség ez a gondolatolvasás, az már biztos.
- Nem akarod megosztani velem a hallottakat? – kérdeztem ártatlanul.
- Hát, most nem – vágta rá azonnal.
- Miért nem? – kérdeztem döbbenten. Mindig mindent elmondunk egymásnak.
- Azért, mert egy pillanat múlva itt lesz – bökött az ajtó felé. – Azt hiszem, hogy vadásznom kéne. Szia – mondta Edward és már az ajtónál is volt. – Oh, Esmét is üdvözlöm – mosolyodott még el.
- De, Edward – csóváltam meg a fejem.
- Nem azt mondtam, hogy most rögtön találjatok egymásra, de kezdettnek jó lesz egy kis kettesben töltött idő, amikor nyugodtan beszélgethettek. Sokáig fogok vadászni, úgyhogy csak nyugodtan – vigyorgott még rám a fiam, majd eltűnt.
Néhány pillanattal később a fürdő ajtaja kinyílt és kilépett rajta az angyal, akire mindig is vártam. Zavartan igazgatta magán a hatalmas inget és nadrágot. Hát igen, nem voltunk hölgy társaságra felkészülve, ezért csak a saját ruhámat tudtam neki adni, a sajátja helyett.
- Elnézést kérek, hogy nem szolgálhatok valami jobbal, de nem szoktak hölgyek hozzánk látogatni – mosolyogtam rá és reméltem, hogy kicsit ellazul, mert nagyon feszülten ácsorgott az ajtóban.
- Semmi baj, csak furcsa. Még soha nem volt rajtam nadrág, és férfiing – mosolyodott el halványan.
- Meg kell, hogy mondjam, remekül áll – mondtam őszintén. Valamiért már csak a tudat is megőrjített, hogy az én ruháim vannak rajta. Igaz, hogy eltakarták tökéletes alakját, de akkor is fantasztikusan nézett ki.
- Köszönöm – mondta kissé zavarban, és hirtelen eltakarta az arcát a kezeivel.
- Mi a baj? – kérdeztem ijedten és rögtön mellette termettem.
- Semmi, én csak… – kezdett bele, de nem folytatta.
- Igen? – kérdeztem kíváncsian.
- Nem vagyok hozzászokva, hogy bókoljanak nekem – suttogta halkan. Áh, már értem. Tehát zavarba hoztam szegényt. Furcsállom, hogy nincs hozzászokva a bókokhoz, mert egyszerűen gyönyörű. Micsoda bolond lehetett a férje? Nem érdemelte meg ezt a csodálatos nőt, az biztos.
- Pedig megérdemled – mosolyogtam rá őszintén. – Van kedved egy kicsit beszélgetni? – kérdeztem, és amikor bólintott bevezettem a nappaliba és helyet foglaltunk a kanapén.

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓ....o.o:D

    hát nem is tudok már mit mondani!
    először kíváncsi,aztán szomorú,aztán pedig elégedett<---ezt éreztem a fejezet alatt!:D
    egyszerűen csodálatos h. ilyen érzelem hullámon viszel keresztül 1 fejezet alatt!:D:D

    és egy apró kis "nyűgösség" a részemről :S XD :azt meg lehet csinálni,h. a fejezet végén,amikor van h. vélemények.Nem lehet oda berakni még azt is h. szomorkás,és h. csodálatos?:D mert ez a kettő nekem hiányzik.a szomorkás azért mert van amikor úgy sikerül egy kis rész belőle,a CSODÁLATOS pedig azért mert szerintem ez a legkifejezőbb az írásodra:D:D:*

    sok puszit és ihletet!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mosi!
    Átírtam:) Nagyon örülök, hogy tetszett ez a fejezet is:) Egyszerre sajnos csak három jellemzőt enged, úgyhogy így tudom átalakítani a dolgokat:)
    Puszi, Drusilla

    VálaszTörlés