KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. március 24., szerda

Rossz hírek!:(

Sziasztok Kedves Olvasóim!

Nagyon sajnálom, de kénytelen vagyok a blogot egy kis ideig szüneteltetni. A páromnak volt egy munkahelyi balesete, és bár nem annyira rossz a helyzet, mint amilyennek kinéz, most nagy szüksége van rám. Az eset sajnos testileg és lelkileg is megviselte Őt, így támogatásra van szüksége, ráadásul még én sem nyugodtam meg, így pedig nem tudok teljes mértékben az írásra koncentrálni. Összacsapott rossz fejezeteket, pedig nem akarok kiadni a kezeim közül. Mégy egyszer az elnézéseteket kérem, tudom, hogy nagyon várjátok a folytatásokat, és utálok csalódást okozni Nektek, de most nagyon fontos, hogy a kedvesem mellett legyek, és támogassam, mert szüksége van rá. Amint tudok jelentkezek. Szerintem legfeljebb egy vagy másfél hét, és újra itt leszek veletek. Addig is Mindenkinek millió puszi.
Megértéseteket előre is köszönöm. Szeretlek Titeket.

Puszi, Drusilla

8 megjegyzés:

  1. Szia

    Most minden energiádat a barátod gyógyulásába fektesd, mi várunk amíg készen nem állsz újra az írásra.

    jó regenerálódást

    VálaszTörlés
  2. Szia Drus

    Ez elég szomorú, remélem minden rendben lesz. Jobbulást mind a kettőtöknek! Egyébként a pályázattal mi lesz? :O


    Delilah

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    sajnálatta olvastam hogy nem tudod most egy kis ideig az írást folytatni!
    Remélem hogy a párod mihamarabb megnyogyul testileg és lelkileg is(remélhetőleg az utolsó nem lesz hosszadalmas hisz az kihat a testi dolgokra is mint tudjuk...)JOBBULÁST KÍVÁNOK NEKI Neked pedig kitartást és erőt és bízok abban hamar tudod folytatni a blogot!!:):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. szia
    jobbulást neki!
    nyugodtan maradj vele, és vigyázz rá, mi megvárunk téged!
    sok puszi nektek: Dóry

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást a barátodnak:) persze nyugodtan ápold őt:) én átérzem a helyzeted mert az én barátomnak is volt decemberbe balesete:( ugyh. senki nem fog haragaudni ha most nem irsz:9 gyógyuljatok meg mindketten:9 Puszi
    Ivett

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    A család,illetve a barátod az első...mi tudunk várni...
    Jóbullást a barátodnak!
    puszii:vanetty12

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Oh, szörnyű, amikor az ember szerelmével baj történik, már én is átéltem ilyet.
    Most foglalkozz vele sokat, kell neki biztos a törődés.
    Azért ha van időd, kukkants be hozzám, vár egy kis meglepi :)

    Üdv, és gyors gyógyulást nektek: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  8. Ez Tényleg egy rossz hír. Remélem hamar jóra fordul minden. Én is bocsánatot kérek tőled. Nem volt jó a számító gépem ezért nem tudtam komizni a fejezetekhez. De megígérem, hogy az újakhoz fogok írni.

    U.i:
    Nem okoztál csalódást. Ilyen előfordul, de minden jobb lesz a kitartatok. Én de szerintem használhatom a többes számot is MI nem tudunk rád haragudni. Emiatt ne legyen gondod. Sok sikert és kitartást.

    VálaszTörlés