KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. február 14., vasárnap

A blog jövője!

Sziasztok!
Sokat gondolkodtam azon, hogy miért nem kapok komikat. Először arra jutottam, hogy a túl sűrű frissek miatt úgy vagytok vele, hogy nem fárasztjátok magatokat.
Viszont most egy hétig távol voltam, és egy hét alatt egy, azaz egy darab komment érkezett a legújabb fejezethez, amit ezúton is köszönok Syronak.
Szóval végül arra jutottam, hogy nem vagytok oda a Tartozni valakihez és a Történet szerelemről és családról ficért. Tisztán érezhető a dolog, hiszen a La Push vámpírjánál csak úgy szárnyalnak a kritikák, ergo, az viszont tetszik nektek.
Így arra jutottam, hogy természetesen befejezem ezt a két ficet, mert azért van, aki szereti, és nem lenne szép, hogyha félbehagynám, de utána nem kezdek bele új történetbe. Így a tervbe vett Rosalie/Emmett történetet sztornózom. Mivel a történetek befejezése után valószínűleg nem lesz túl sok látogató, ezért a két futó történet befejezése után pedig bezárom a blogot.
Puszi, Drusilla

8 megjegyzés:

  1. Szia Drusilla!
    Zsófinak hívnak, tudom, hogy nem ismersz mivel még egyszer sem írtam neked kommentárt, hogy elmondjam milyen észveszejtően jó a történeted, ez az én bűnöm (lustaságom). Már több mint egy fél éve olvasom a blogod. Imádom mivel olyan egyedi, egyedi mert nem a tipikus, elcsépelt Bella- Edward történetet írod, mint sokan mások, hanem a többi szereplőről, köztük az én kedvence páromról (Carlisle-Esme , akikről sajnos nagyon kevés ilyen jó minőségű írás van), és sajnálom, hogy abbahagyod, sőt egyenesen szomorú vagyok. Megértelek téged is, te is szeretnél visszajelzést…
    De mi lenne, ha megkérnélek és szerintem a többi olvasód nevében is, kérnélek, hogy ne fejezd be a történeteid írását és ne zárd be az oldalad. Kérlek, inkább találj ki valami szabályt pl.: kommentárhatárt…
    Tudom az én írásom most nem kárpótol semmiért, de remélem átgondolod és tovább folytatod a szuper történeteidet.
    Köszönettel: egy lelkes olvasod

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Catlakozom az előttem szóló Zsófihoz.
    Én is imádom az írásaidat, és nem szeretném, ha bezárnád a blogot.
    Ígérem mostantól nem leszek (és remélem a többi olvasó nevében is mondhatom LESZÜNK) lusták komit írni!!!!
    Nagyon sok Twilightos történetet olvastam már, a Te történeteid ott van a legjobbak között!
    Remélem meggondolod magad!
    Köszönöm a sok élményt amit adtál nekem a történeteiddel!
    Egy másik lelkes olvasó

    VálaszTörlés
  3. Szia Drusilla
    Sajnos én is azok táborát gyarapítottam akik lusták pár sort írni kritika gyanánt és csak olvastam jobbnál - jobb fejezeteidet. Teljesen megértelek és igazad van te mindig írsz nekünk, hetente több sztorit is felteszel annak ellenére hogy családod van és biztosan te is elfoglalt vagy. és jogosan várod el tőlünk, hogy írjunk pár sort magunk után ha már itt jártunk. Ígérem ezentúl én sem leszek rest komit írni. Nagyon szeretem a történeteidet és már hozzátartoznak a napjaimhoz különösen egy nehéz nap után nagyon jó elmerülni és felüdülni bennük. Remélem megtudunk győzni téged arról, hogy ne hagyd abba a sztori folytatását. Miden esetre akár hogy is döntesz én megszeretném köszöni, hogy vagy nekünk és azt a sok élményt amint adtál nekünk. Egy őszinte rajongod Anna

    VálaszTörlés
  4. Szia, Drusilla!
    Csatlakozom az előttem szólókhoz. Én is nagyon régóta minden frissedet olvasom, és nem tudok betelni veled. Hogy miért nem írtam kommentárt? Bonyolult az életszemléletem : nem hittem volna, hogy pont az én hülye kis tizenhárom éves agyammal írt kommentárra van szükséged, így is nagyon sok dicsérő sző szerepel a fejezetek után. Hát, ezért. Imádom a blogod. Imádom ahogyan írsz. Nem szeretném, ha abbahagynád az írást. És imádom, mindkét éppen futó blogodat. Megértem, hiszen én is írok egy-két törit, és én is szeretem, ha kapok pozitív visszajelzéseket. Sajnálom. Azt is hogy eddig nem írtam, és azt is hogy abbahagyod az írást. De ez a te döntésed.
    Rajongód : Letti

    VálaszTörlés
  5. Szija,Drusilla!
    én már nagyon régóta olvasom a frisseidet és valamikor amikor nincs semmi fontos dolgom akkor elkezdem az elejétől olvasni mert nagyon szeretem a tőrténeteidet és nagyon jól irsz(:és az a bajj hogy én is azoknak a táborát gyarapítom mostanába akik lusták irni komit...pedig régen irtam...és remélem hogy ez a véleményed meg fog változni mert én nagyon szeretem mind a két "futó"blogodat...és meg igérem hogy ha nem zárod majd be a blogodat meg már a következő frisseknél irni fogok egy két szót vagy mondatot(:és igaz hogy én nem irok egy történetet se mert valahogy ugy érzem hogy nem tetszene senkinek se de abba biztos lehetsz hogy a te történeteidet nagyon sokan szeretik(:azért megközönöm hogy ilyen jó történeteket irsz és hogy vagy nekünk,meg heti több frisett hozol mikor te is biztos elfoglalt vagy tőlünk pedig csak annyit vársz hogy irjunk pár sort...
    puszi,őszinte rajongód:Rosalie

    VálaszTörlés
  6. Szióka
    Nagyon rég olvasom a törieidet,amik nagyon széppé teszik a mindenapjaimat,és hát én is a lusták táborba tartozom,de ha még adsz egy esélyt nekünk lustiknak,akkor mi biztos fogunk irni komikat.
    puszi Regi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Csatlakozom Regihez...kérünk még egy esélyt.Légyszi,légyszi,légyszi...
    Imádom a törid és fantasztikusan írsz
    Ígérem mostantól mindig írok komit,de ne zárd be az oldalt!
    puszi:vanetty12

    VálaszTörlés
  8. Szia

    Én is csatlakozni szeretnék a kéréshez.
    Megértem a te szempontodat is. Én még csak 2 hete találtam az oldaladra és nagyon tetszik végre valami más és teljesen valós mintha csak Meyer írta volna. Léci ne hagyd abba.

    VálaszTörlés