KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. február 15., hétfő

A blog jövője 2!

Kedves Olvasóim!
Félreolvassátok a helyzetet. Ez a két történet be lesz fejezve rendesen, és utána zárom be a blogot. Új történetbe nem kezdek bele. Ez nem ugyanaz, mint ami ellen tiltakoztok. Még egyszer mondom a most futó két blogot rendesen befejezem!
A másik félreértés, hogy én ezt most nem azért mondtam el nektek ezt, hogy akkor most írjon mindenki kritikát. Nem ezt akarom. Csupán úgy érzem, hogy ezek a történetek nem érdekelnek titeket, mert nincs visszajelzés, mint a La Push vámpírjánál. Nem fogok komihatárokat húzni, mert ha nem magatoktól, a saját akaratotokból tiszteltek meg a véleményetekkel, akkor már régen rossz az egész.
Remélem, hogy sikerült minden félreértés tisztáznom ezzel a bejegyzéssel.
Puszi, Drusilla

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én akkor is írni, fogok, bár sejtem, hogy ez nem fog változtatni a helyzeten. :D
    Na szóval. Ha elérted a 65.000 látagatót, akkor miért gondolod azt, hogy nem érdekelnek minket a történeteid? :) Én személy szerint imádom mindhármat, és nagyon örülnék neki, ha még írnál ilyeneket. Csak hát a lustaság fél egészség mottómat tartva, nem tudom rávenni magam, hogy szánjak rá fél percet, hogy írjak pár sort. :D Csúnya, csúna Xaphira...
    (És csak úgy mondom, hogy amikor látom a Merengőn, hogy frissítettél, akkor rögtön jövök a blogodhoz és elolvasom, majd mégegyszer elolvasom a Merengőn is, mikor feltették már a fejezetet.(bár ha észrevetted, ott is elmaradtak a kritikák, amiért szégyellem magam))
    Biztos nekem is rosszul esne, ha nem kapnék semmi visszajelzést, hogy akkor most mi van, tetszik, vagy nem... De az emberi természeten nem lehet változtatni, és sajna rossz sokások között ott van, hogy lusták vagyunk billentyűzetet ragadni, és begépelni egy-két szót. Persze az ilyen "fenyegetések" (ne vedd rossz néven, csak más szót most nem találtam rá) fellázítják az embert, hogy igen is fel kel szólalnia amellett, hogy még többet kapjon, akkor is, ha ő nem ad semmit. Mert tény, hogy egy írónak a vélemény a legnagyobb ajándék.
    Számtalan történetet olvastam már mind blogon, mind pedig más helyeken, és eddig csak egybe írtam (mostmár kettőba), abba is azért, mert vége lett atörténetnek, és megírtam az írónak egy hosszabb szösszenetbe egy összefoglaló véleményt. Így fejezetek közbe, amikor a végére érek egynek-egynek nem mindig van ötletem, hogy mit lehetne rni, mert azért egy idő után uncsi lenne, hogy "Jó volt!", "Szupcsi volt" meg ilyenek. Tudom több mint a semmi, és ezzel nem szándékozok vitába szállni.
    Megértem, ha nem teszed ki, amit most írtam, hisz ez inkább, csak neked szólt, hogy azért nehogy azt hidd, hogy a megjegyzések hiánya eggyelnő azzal, hogy nem szeretünk. ;)
    Méegyszer mondom: tudom, hogy nem változtat semmin, de ezt ki kellett írnim magamból. :)
    Pucca: Xaphira
    UI:Megpróbálkozok majd pár megjegyzéssel, hátha mégis megjön a kedved, hogy még több csodát olvashassunk tőled. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    ÓÓÓ jaaj!:(

    Én személy szerint, nem tudom, hogy mit is írhatnék, mivel már eldöntötted ,hogy bezárod a blogot.:(
    Én nagyon szeretem ezt a két történetedet is, ugyan úgy mint a többit!Nagyon sok jót kaptam tőled erről a blogról.:)

    Ha mégis úgy döntenél folytatod, akkor én támogatnám ezt az ötletet!:D
    De van még egy ötletem!
    Mi lenne ha áthoznád ide, a La-Push vámpírja sztoryt?Így nem kéne bezárnod ezt a blogot, fojtathatnád itt is.:D

    Bárhogy is döntesz, én tiszteletben tartom a döntésedet!Ha bezárod,akkor elbúcsúzom ettől a blogtól,de attól függetlenül,még nagyon remélem, hogy a La-Push vámpírját folytatod, az Emett és Rosalie történetet sem kéne feladnod.:D(jó lenne egy olyat is olvasni,ahol ők vannak a középpontban.Pláne ha a te "tolladból" származik:D)

    Ó istenkém!
    Vegyes érzelmekkel küzdök!
    Most így végig olvasva nagyon is látszik, hogy az egyik részem szeretné, hogy megmaradjon a blog, a másik részem viszont elfogadja, ahogy döntöttél.:S
    Igazából mind a kettőt szeretném: hogy megmaradjon,és hogy el tudjam fogadni.:S:/

    Hát ennyi.Azt hiszem valamennyire sikerült kifejeznem, hogy mit is érzek ezzel kapcsolatban.:S

    Mindenesetre:Sok puszit, és ihletet!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem nagyon tetszenek a történeteid.
    Főleg,hogy Alice-os és Jasper-es,illetve Esme-s és Carlisle-s történet nagyon kevés van.
    A Te blogod volt az első amelyiken az ő történeteiket olvastam és azonnal nagyon megtetszettek.Imádom.
    Bízom abban,hogy megváltozik a véleményed és még jó sokáig boldogítasz minket ezzel a két frissel.(A remény hal meg utoljára)
    puszi:vanetty12

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Abban egyetértek az előttem szólókkal, hogy biztos rengetegen szeretnek, és olvassák a történeteid. A 65.000 látogató nem semmi!
    Nagyon szeretem a történeteidet, szerintem remekül írsz, tehetséges vagy, és ezt nem szabad eltékozolni. Még ha úgy érzed is, hogy mellőzünk, mert kevés a hozzászólás. Ez szerintem nem így van... Tudom nem vagyok valami nagy kritikusod, de mindig olyan későn kerülnek fel a fehezetek, hogy addigra agyilag hulla vagyok, És ha azonnal nem írok, szépen elfeljetem éjjel, mikor az álommanók minden mást is kivernek az amúgy is meglehetősen rövid memóriámból.(képzavar, bocsi)
    Tudom, jó kifogás, sose rossz...
    Én személy szerint kíváncsi vagyok a többi megfogant történetedre is, és ha kell kampányolni fogok neked...csak ne hagyd abba!
    Úgyhogy billentyűkre fel, mindkét oldalon!
    puszi: Nita

    VálaszTörlés
  5. Szia

    Sajnálom de a te döntésed pedén én kimondottam Emmett történetét vártam.

    Viszont köszönöm az eddigieket

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Eddig én rendszeresen olvasom a blogodat és minden történetedet imádtam és imádom most is!!
    Szerintem bűn lenne bezárni ezt a blogot!
    Az Emmett/Rosalie történetet pedig már annyira vártam.
    LÉcci ne hagyd abba!!!!!!
    Van olyan nap amikor újra és újra elolvasom a történeteidet!!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves, Tehetséges Drusilla!!

    Én már igencsak öregecske vagyok, történeteidet tanítványaimtól kaptam, majd - ha illő, ha nem - "rákattantam" erre az oldalra. Rendkívül meglepett írásaidnak kiforrott stílusa, fantáziád szépsége. Ha csak az a gondod, hogy nem írunk minden fejezet után, gondolj arra; a hallgatás beleegyezést jelent. Tehát; ha sokan látogatnak, akkor sokan olvasnak is!!
    Kérlek gondold meg! Ha Te nem írsz, lesz-e olyan, aki "méltón" folytatja azt????
    Nem igazán...

    Hidd el, tapasztalatból mondom a tizenévesek olvasásra szoktatása ma már Neked is köszönhető!!! (kötelező olvasmányok...:-(

    Kérlek fogadd meg "érett korú" tanácsom; Írj meg mindent, amit gondolsz, s higgy abban, hogy megéri!!!

    Köszönöm az eddig megírtakat, várom a folytatásokat!

    VálaszTörlés