KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. június 8., kedd

EMMETT/ROSALIE FIC!

Sziasztok! 

Sokat gondolkoztam a Rosalie/Emmett ficemen, és két lehetőség közül választhattok. Azt fogom írni, amelyiket inkább szeretnétek.

Szóval vagy Rosalie és Emmett történetét írom meg, ahogy szerintem Meyer elképzelte, vagy van egy saját ötletem, amint mindjárt fel is vázolok!

Tehát, a saját ötlet:

A sors angyala figyeli Rosalie-t, aki az idő múlásával egyre jobbá, és önzetlenebbé válik, ezért jutalmat ajánl neki. Mégpedig azt, hogy megmutatja neki az életének alternatív alakulási lehetőségeit, még a vámpírrá válása előttről, és az átváltozása utánról is. Természetesen Emmett helyet kap a történetben ugyanolyan mértékben, mint ahogy Rosalile is. Tulajdonképpen ez is egy egyértelműen Emmett/Rosalie fic. Csak ha ezt választjátok, akkor teljes mértékben a fantáziámra bízzátok a dolgok alakulását. Sok váratlan helyzettel és lehetőséggel fog alakulni a történet, és nem garantálok semmit, csak azt, hogy izgulni fogtok J

Tehát a megjegyzések döntenek. Mindenki, aki szeretne szavazni, hogy melyik ficet akarja olvasni, az írjon egy hsz-t, én pedig pénteken este tíz órakor lezárom a kérdést, és össze fogom számolni, hogy melyiket hányan szeretnétek, és amelyik több voksot kapott, azt a történetet fogom elkezdeni megvalósítani.

Puszi, Drusilla

12 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Kíváncsi vagyok a te szemszögedre nagy érdeklődéssel olvasnám, ahogy te látod a helyzetet!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Nekem jobban tetszik a második lehetőség!!!!
    Bár ha a másikat írod meg akkor is fogom olvasni!!!!!!!
    Puszi
    Carlie

    VálaszTörlés
  3. Szia Drusilla!
    Én a saját ötletedet olvasnám el.Nagyon izginek ígérkezik.Tehát a saját ötleted!
    Abby

    VálaszTörlés
  4. Szia Drusilla
    Gina vagyok én szívem szerint a te saját elképzelésedet olvasnám el. Remek a képzelő erőd és a fantáziádnak határa a csillagos ég.
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Szerintem a saját:)
    Nekem eddig nagyon tetszik:D
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Sztem is a másodikat ird:) énis kiváncsi vagyok a te fantáziádra persze nekem minden jó amit irsz..
    de inkább énis a saját ötletre szavaznék
    Puszi
    Ivett

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Szerintem is a sajat otletedet ird, bar a masik is biztos erdekes lenne, de azert az amelyket te talalod ki szerintem jobb.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    szerintem a sajátot írd meg, egyrész mert az elsőt már hellyel közzel ismeri mindenki másrészt pedig azért írd inkább a másodikat mert eddig még nem írtál olyat ami ne tetszett volna és így sokkal izgibb lesz :)
    Syro

    VálaszTörlés
  9. Írj saját történetet!
    Andi

    VálaszTörlés
  10. Szia, zitus0928 vagyok. Tudom, hogy én nem vagyok itt rendszeres olvasó de én is szavaznék egyet. Én jobban kedvelem a könyvhű sztorikat, de mivel tudom, hogy te a karakterek jellemét annyira hűen tudod visszaadni és nekem az a fontos nagy örömmel olvasnám a saját ötleted. :D (Esetleg a Meyer félét nem lehetne valahogy kicsit beleágyazni a másik ficbe?) Mindegy szóval saját sztori, én bízom a fantáziádban :D

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    A saját történetre szavazok és kíváncsian várom!!
    Puszi: Lily

    VálaszTörlés
  12. Cya!

    Szerintem bízd az egészet a fantáziádra. Vagyis én a 2. lehetőség mellé rakom a voksomat.
    Előre is sok sikert a történethez.
    De egy biztos. Mindegy, hogy hogyan írod meg, mert én 100%, hogy olvasni fogom.

    VálaszTörlés