KAMPÁNY!

KAMPÁNY!

2010. április 8., csütörtök

PÁLYÁZAT!!!!!

KEDVES VERSENYZŐK!


NÉHÁNYAN KÉRTÉTEK, HOGY LEGYEN HOSSZABB A LEADÁSI HATÁRIDŐ, MERT NEM LESZTEK KÉSZEN. EZÉRT A PÁLYÁZAT LEADÁSI HATÁRIDEJÉT KIBŐVÍTEM 2010. ÁPRILIS 18. ÉJFÉLIG. AKI MÁR BEKÜLDTE TERMÉSZETESEN ADDIG, HA AKARJA ALAKÍTHATJA, HA ÚGY ÉRZI, ÉS ELKÜLDHET JAVÍTOTT VERZIÓT IS, BÁR SZERINTEM NAGYON JÓK AZ EDDIG BEÉRKEZETT MUNKÁK :D A PÁLYÁZAT BLOGJA IS EL FOG KÉSZÜLNI A HÉTVÉGE FOLYAMÁN :D SOK SIKERT MINDENKINEK!


PUSZI, DRUSILLA

2 megjegyzés:

  1. köszi hogy meghosszabbítottad! én se tudtam volna befejezni! de 18.-ig készen leszek. Remélem tetszeni fog! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Nicolle!
    Nincs mit. Nagyon örülök, hogy 18-ig kész leszel :) Biztos vagyok benne, hogy nagyon jól fog sikerülni :D
    puszi

    VálaszTörlés